![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Jag antar att det är dags att hitta en annan hobby än tågsimulatorer att syssla med, en som har ett forum som är trevligt att läsa i till exempel. Här finns väldigt många trevliga männisor, men det är bara att konstatera att vissa (ett fåtal) aldrig kommer att växa upp och jag har verkligen tröttnat på era meningslösa inlägg. Tror att jag ska ta upp mitt gamla intresse med flygsimulatorer istället. Det finns många trevliga forum där ute om sådant.
Tack och adjö .... Mats ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hejdå Mats![V]
MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Hej då Mats och lycka till med flygeriet!
Och glöm inte: Man är alltid välkommen tillbaka hit! //wilburt [8D] |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Jag vet hur du känner dig Mats. Välkommen till flygfronten också. Checka ut http://www.nea-se.com om du vill flyga för ett schysst flygbolag med många kunniga. Jag flyger där. Men jag måste endån säga att jag hoppas du kommer hit igen!
Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
tack till stw och alla ni andra... | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2005-03-02 13:09 |
Tack och hej då! | Chessie System | Off-topic | 2 | 2003-03-06 16:13 |
15 000 RPM Disk till Trainz - Ja tack! | Pson | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-12-27 23:52 |
Tack, Robban! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-09-18 20:41 |
Tack MJ-Hobby och PAN Vision | x995 | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-04-27 23:09 |