![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Har sett svarta rektangulära (i vissa fall runda)skyltar med 3? horisontella vita streck på vid plankorsningar. Jag har för mig att det är vid obevakade plankorsningar som jag sett dessa, och då på VUT-bana (Lilla Edet-Alvhem). Skyltarna står bara några meter innan plankorsningan. Vad exakt betyder dessa skyltar och har någon knåpat ihop en sådan skylt måntro?
Snart är det vår! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Lyft spårröjare (gäller arbetsfordon). Betydelse: Fordon måste omedelbart höja spårröjare (snöplogar och dylikt) pga av spårnära hinder såsom järnvägsövergångar, broar och platformar.
Dessa 2 skyltar finns med i Svenska tåg 2005 addon CD. Göran. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Tack för snabbt svar, får nog ta och lägga undan en slant vid nästa löning, den där skivan verkar innehålla fler godsaker än jag trodde
![]() Snart är det vår! |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Skrivbar text på skylt. | Bengan | 3D-design - Trainz | 27 | 2005-11-01 16:38 |
Vad gör denna skylt här. | Bengan | Off-topic | 8 | 2005-10-30 18:09 |
Min rutt till UTC och me Tomas Stations skylt | Nicke_123 | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2002-12-14 21:49 |
Polcirkeln skylt | Tomas | 3D-design - Trainz | 0 | 2002-11-25 20:16 |
Hur få plankorsningar på plats | Dson | Landskapsdesign - Trainz | 1 | 2002-07-19 13:31 |