|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-02-24, 14:47 | #1 |
Medlem
|
Aktivitet till KMJ v2.0!
Jag håller på med en aktivitet till KMJ v 2.0 där man ska köra ett godståg mellan Kvarnedalens Hamn och Munksäter. För att kunna köra aktivitetern behöver man EL16 som finns att hämta hem här: http://www.train-sim.net och EL11 som fins att hämta på samma sida.
MVH Dson i Sandviken. VD för VBK-Tåg AB |
|
2003-02-25, 09:58 | #2 |
Medlem
|
Nu är aktivitetern färdig för att testas! Om ni vill testa den så maila mig på: daniel.odlander@utb.sandviken.se
På grund av att de svenska loken är inne på verkstad så får de norska loken rycka in. Du ska då köra godståget från Kvarnedalen till Munksäter draget av NSB EL16N. Möte sker med bl.a EL11 och EL16. Jag håller på med en annan aktivitet med norska lok där man ska köra ett perssontåg mellan Munksäter och Kvarnedalen draget av EL17.. Mer info om den aktivitetern kommer när det börjar dra ihop sig... Mer info om den första Norska Aktiviteten fås om man anmäler sig som testare... MVH Dson i Sandviken. VD för VBK-Tåg AB |
2003-02-25, 13:43 | #3 |
Medlem
|
Nu är även den andra aktiviteten klar för att testas, så om nån vill tetsa den så maila mig på samma adress som den förra.. Mer info om aktiviteten fås när aktiviteten mailas i väg...
MVH Dson i Sandviken. VD för VBK-Tåg AB |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Aktivitet till KMJ 3.1? | Gullner | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-11-25 18:41 |
Ny aktivitet till KMJ 3 | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 12 | 2004-01-27 22:11 |
Sökes: BETATestare av ny aktivitet till NDK 4.03! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-09-30 18:40 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 18:00 |
Aktivitet till KMJ-Routen | blackout | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 54 | 2002-11-02 16:48 |