![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hur många meter bor ni från Järnvägen? [Denna tråd kanske vart uppe förut?] Jag själv bor ungefär 100 m från Järnvägen..... (Solna)
![]() Hur långt ifrån bor ni? ![]() ![]() Jonas Bodell VD för BOPGE |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ja, hos mamma bor jag ungefär 200-300 M från järnvägen, varav ca 100-150 av dessa är i skogen...
Men från pappa är det en Kilometer längre.... MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Sisådaär 100 m e det väl...
//MVH John |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Ni bor ju riktigt nära järnvägen! ![]() ![]() Själv har jag 13 000 meter till Sävsjö. Men om man tar fågelvägen genom skogen så ligger nog järnvägen ca. 8000 meter ifrån mitt hus Karta: ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Jag bor ca 200-300m ifrån järnvägen!
//Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Själv bor jag 1,1 km ifrån tolvfors där tågen mot krylbo hallsberg och borlänge,falun går.
Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra |
![]() |
![]() |
#7 |
Nybörjare
|
![]()
Då är väl jag värst än så länge, ca 15m [8D]
![]() /Christer |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Nä, jag är nog värst, jag bor i en spricka i en av rälerna, varje natt så slipar jag rälsen mellan malmö och Luleå.
(Monty pyton-gängets sketcher är väldigt roliga.) Nä, man kanske skulle försöka vara lite allvarlig och inte spåra ur alldeles för mycket. Jag bor cirka 1 km från Södertälje centrum, 2 km från Södertälje hamn, 3-4 km från Södertälje Syd (övre och nedre) och 4-8 km från Östertälje stn. 4 stationer inom samma stad. (slå det den som kan). MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Själv har jag lite längre. Bor i Edsberg, Sollentuna, Stockholm och har 20 minuters promenad till Sollentuna och 16 minuter till Häggvik. Lagom promenad till och från jobbet (Citypendeln)
![]() Roger ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
hmm... Jag bor c.a 10 minuter från Linköpings Resecentrum om man går. det kanske är 1 km.
MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Senior Member
|
![]()
Hehe när allvarligt talat så bor jag nog 500m från järnvägen.
Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Bor ca 300m från en industrijärnväg! Riktigt trevligt att höra En T44 med tung lass mitt i natten =)
Till Borlänge station har jag nog ca 1,5km. /Mats Tinnerholm Borlänge ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
SWEMOD U-make tråden. | marcusjm | Trainz - Allmänt om Trainz | 107 | 2005-06-14 15:05 |
Några blandade bilder från Nässjö | vfp420b | Tågbilder | 2 | 2005-01-29 20:52 |
Många bilder från Arlanda | Dson | Off-topic | 2 | 2004-07-20 20:05 |
Bilder från Märsta samt Arlanda | Dson | Off-topic | 8 | 2004-04-20 15:54 |
Bobybanan - en mindre bana från 1800 talet | Olaf Lindström | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 6 | 2003-12-26 12:53 |