![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
hej jag ska snart börja bygga på en realistisk bana som heter stockholm C - Mora , jag kan inte börja bygga nu på den för att jag saknar den information jag behöver, men någon gång i sommar eller lite tidigare ska jag det, och när jag va inne på webbhallen för att kolla på ett headset så såg jag att det fanns ett hjälpprogram till msts som heter TsTools 2 vilket man lättare kan bygga banor med.
jag har TSM och ska köpa TsTools 2 men finns det något annat program som man kan få hjälp av när man bygger banor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Rullande materiel till Trainz vs MSTS | niknil_9000 | 3D-design - Trainz | 9 | 2004-12-04 14:00 |
Finns det någon "Tofla" till MSTS?? | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2003-01-11 11:59 |
Omformarvagn till MSTS | plf66 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 7 | 2002-12-18 12:15 |
Någon som ritar smalspårsmodeller till MSTS? | GT | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 46 | 2002-08-13 11:04 |
Big Boy till MSTS! | Zzarr | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 15 | 2002-07-19 21:40 |