![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | |
Senior Member
Reg.datum: Oct 2001
|
![]() Citat:
Windows 2000 = NT 5.0 Windows XP = NT 5.1 Windows XP Professional är den version man bör ha eftersom den innehåller funktioner som man plockat bort i XP Home, men även XP Home innehåller allt som folk behöver. Och det har inte kommit en mängd patchar och annat som du tycks tro. Jag har kört Windows XP Pro sedan betastadiet, och samma sak med Windows 2000 Professional (och innan dess NT4 Workstation) så jag har mycket att jämföra med. (Okunnigt folk som skriver och kallar saker som dom uppenbarligen aldrig riktigt provat för skräp har jag inget som helst till övers för.) |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Brainstorming.... | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 69 | 2005-01-05 20:10 |
X 2000 bilder | Mson | Off-topic | 2 | 2004-07-31 21:17 |
Datorn gör konstiga ljud, ett dåligt tecken eller? | Jonatan | Off-topic | 6 | 2003-12-05 19:28 |
Med Linx X 2000 till Stockholm | Pson | Off-topic | 9 | 2003-05-10 22:48 |
Win 2000 bra eller dåligt...... Avslut... | Johan L | Off-topic | 0 | 2002-05-25 00:11 |