![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Nu är det så att jag kommer att bjuda hem en riktigt stor tåg-entusiast och tågbane-rallare för att förevisa msts och Trainz för honom. Han har aldrig sett något av "spelen", trots att han vet det mesta om tåg och modelljärnvägar. Jag vill naturligtvis förevisa Trainz från sin allra bästa sida, så jag undrar om det finns någon här som byggt en liten fin bana och som kan tänka sig att dela med sig av den? :-) Det behöver inte alls vara perfekt eller särskilt stor, men det vore skojigt om det finns lite luftledning på den. Om den ger ett svenskt intryck så är det en bonus! Nu har jag ingen fungerande First Class ticket, så jag kan inte ladda hem grejer via Download Station och därför vore det väldigt bra om den gick att få hem (tillsammans med det "content" som krävs) på något annat bra sätt. ![]() Jag har TRS 2004 v 2.4 (Build 2365) och Svenska Tåg 2004. Om någon vill ställa upp på det här så går det bra att svara här i tråden eller i PM! - - - - - När jag var liten så byggde den här figuren en modelljärnväg av det större slaget åt mig, så om han gillar Trainz så kanske jag köper en dator och Trainz åt honom som present... - - - - - |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|