|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-10-31, 22:38 | #1 |
Senior Member
Reg.datum: May 2002
|
Behöver hjälp med formateringen, IGEN!!!!
Hej Nu har jag kämpat mig i två dagar, bränt på 7st cdn all viktig info och filer, och så idag så var jag så glad äntligen kommer jag att få ett trainz utan hackningar, men näää då, när jag ska gå in i MS-DOS så händer detta jag skriver "format C:" sen så står det "VARNING! ALLA DATA PÅ DEN ICKE FLYTTBARA DISKEN ENHET C: KOMMER ATT FÖRLORAS VILL DU FORTSÄTTA MED FORMATERINGEN (J/N)?" och så klart så väljer jag "J" men sen när jag väljer "J" så kommer detta upp "ENHET C: ANVÄNDS FÖR TILLFÄLLET AV EN ANNAN PROCESS FORMATERING KOMMER ATT AVBRYTAS"
Vad ska jag göra?????????, har också hört att om man stoppar in xp cd och installerar den, så kan man välja att formatera allt därifrån. E det sant, och i så fall hur? Finns det kanske andra sätt a formater och i så fall hur, jag e ganska bra på datorer men formatering har jag inte mycket erfarenhet av min dator har pentium 3 ,933 mhz, 64mb grafikkort, 512 i ram. Snälla kan inte någon hjälpa mig! MVH Yzerman |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Behöver hjälp med skalan. | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 19 | 2004-10-06 13:58 |
Lite hjälp me byggandet (igen)! | flensburger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 26 | 2003-06-01 22:48 |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 20:06 |
Rutt bygge behöver lite hjälp! | Nicke_123 | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 19 | 2003-03-20 21:40 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 15:14 |