|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2013-03-29, 16:21 | #16 |
Tidigare Traindriver94
|
Det är kanske klokare att göra en annan typ av samarbetsprojekt, ex. Sthlm - Uppsala eftersom det är normalspår osv.
Ska vi däremot bygga denna linje så hoppas jag att någon annan kan ta på sig att lägga DEM/spår så kan jag sedan bygga miljöer och stationer.. För spår är inte min grej att lägga... Föredrar att bygga miljöer. Jag började ju att bygga lite vid Ulriksdal - Helenelund för längesen i RS men det blev inte så mycket av det, men om man börjar med DEM osv så har man en bättre grund. Sen är jag inte alls bra på att bygga större bangårdar så som Stockholm C.
|
|