|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-02-15, 03:13 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
Kriget mot Irak
Är det någon som tycker att ett företag ska tranportera vapen till Persika Viken mot dom tjänar pengar på detta.Visst finns det företag som tjänar på att sälja vapen till krigsmakter och då borde regering ta sitt ansvar. När det gäller företaget som tycker jag dom borde ta ett ansvar jag är för övrigt mycke negativ till att kriget att kommer att leda någonvart. Jag tycker att säkertrådet ska lyssna på Hans Blix för att undvika ett krig. Det finns ett talesätt som våld föder våld.
|
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Irak | Kalle Lj | Off-topic | 1 | 2003-03-30 19:53 |
!!! Stoppa kriget !!! www.motkrig.org | Kvarne | Off-topic | 25 | 2003-03-21 10:10 |