|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-06-02, 12:32 | #1 |
Member
Reg.datum: Apr 2002
|
Ingen som kan göra det här tåget??
Någon som skulle tänka sig att bygga det här fula, men charmiga tåget? Vad jag vet så finns inte det till MSTS. Rätta mig om jag har fel, men skoj skulle det vara med ett gasturbindrivet tåg! Jag har ju helt och hållet glömt bort hur man får in bilder så ni kan väl titta inne på bildgalleriet under min rutts namn, Sackholms Lokaltrafik.
MVH ///Oskar |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
vill göra om regina? | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 26 | 2005-04-24 03:32 |
Kan ingen göra dessa plattformar?? | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-04-19 18:47 |
Det går inte att göra con filer. | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 14 | 2002-11-04 15:49 |
Göra byggander och lok | avgd | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-09-25 21:25 |
Ingen 1024 i TGA Tool 2... | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-08-18 08:22 |