![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Kan ingen göra såna här plattformar, här har jag bara satt ihop några, men skulle va kul om nån gjorde riktiga såna!
![]() ![]() ![]() M.V.H Tobias år 2004! snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Tror att Tomas har något liknande på gång, om jag tolkat hans svar i en annan tråd rätt "plattformarna (det är 60 bitar att leka med, ramper och annat)".
Länk till tråden är http://msts.e-buzz.net/forum/topic.a...43&whichpage=1 . Hans svar finns som andra inlägg efter din egen fråga ![]() ![]() Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
vr98ollis plattformar | Totte | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-10-10 18:13 |
Snygga plattformar efterlyses. | Pson | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 13 | 2003-06-06 16:20 |
Det går inte att göra con filer. | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 14 | 2002-11-04 14:49 |
STW presenter Stationer och Plattformar! | emges | Landskapsdesign - Trainz | 6 | 2002-07-13 16:09 |
Ingen som kan göra det här tåget?? | SoftOrre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2002-06-02 22:06 |