![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
När jag har lagt ut några sk dynamic track i editorn och ska avsluta byggandet hänger sig hela editorn. Trots att jag redan sparat ned rutten och att det då fungerar utan problem. Men när jag väljer avsluta utan att spara hänger sig programet. När jag sedan ska gå in igen för att bygga vidare går det inte att ladda in rutten alls.
Om jag byter ut filen tsection.dat till den näst senaste går det bra att bygga vidare dock med problemet att de senast lagda dynamic track ej går att vidröra. Gör man det hänger sig editorn. Jag antar att dessa spår mao ej finns med i tsection.dat men att de fortfarande ligger kvar på något annat håll och därför fortfarande syns i landskapet. Finns det någon här som haft liknande problem och kanske kan förklara hur det ligger till och om det finns någon möjlighet att komma åt dessa "vilsekomna" spårbitar? Mvh/ Roger |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Extra Extra!! ScaleRail Dynamic Track Utility | Hawk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2004-11-22 22:15 |
Någon som använder MP Track Pack? | marcusjm | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-08-09 12:40 |
STW Dynamic Speedboard | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-06-21 12:10 |
Varför blir det så?[Failed to load track database] | Mson | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2002-07-08 00:00 |
Hur man gör spår. [tips] | Zzarr | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2002-05-20 18:43 |