![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: Jul 2004
|
![]()
MP Track är sk. lågpolygon-spår och gör underverk på sega banor (om man ínte har den allra senaste burken). Det fina är att dom lyckats kombinera utseende med hastighet.
För att se hur snygga dom är kan man följa den här tråden t.ex. Banan i sig har väldigt snygg landskapsdesign. http://forums.auran.com/TRS2004/foru...6&pagenumber=1 marcus mjm |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Wow, den layoten tål att tittas på, något av det snyggaste jag sett.
Harry |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Jodå, jag använder dessa spår och jag tycker att dom ser väldigt bra ut. Tyvärr verkar dessa endast finnas som enkelspår(?). Skulle gärna se liknande dubbelspår. mvh .... Mats ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Member
Reg.datum: Jul 2004
|
![]() Citat:
Appropå dubbelspår. Järnvägsövergångar har ett annat avstånd mellan spåren en dubbelspåren. Är det så i verkligheten också? Dvs att spåren smalnar ner något innan övergångar? Noterade t.ex på Tomas sommarbana att spåren är lagda så att dom är raka hela vägen till och från övergångarna. Jag får anta att det är två enkelspår. marcus mjm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Det går ju att använda det verktyyget på STW, minns ej vad det heter, men det finns ett verktyg som kopplar ihop två paralella singelspår till dubbelspår
Erik Götborg, VD för RTS Trafik RTS Trafik AB Norra Hamnen 10 254 36 Dunholmen Telefon; 0437-231129 E-post; rts@svttl.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Någon som har ett KUID på DS till MP Track Pack?
![]() Mvh Stefan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
Jag tror det måste laddas ner från hemsidan http://www.hp-trainz.de/html/free_sc.html.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Dynamic track | Roger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 8 | 2004-04-14 20:18 |
Någon som vill ta över??? | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-03-09 21:30 |
Någon som har tips om någon ratt?? | prymikom | Off-topic | 1 | 2003-12-22 20:58 |
Någon som diggar bilspel? | GT | Off-topic | 5 | 2003-01-06 20:49 |
Hur man gör spår. [tips] | Zzarr | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2002-05-20 18:43 |