|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-04-17, 20:08 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
ETAB vill köpa en Y2 om nån har en till salu.
ETAB är intresserade av att köpa en Y2 i bra skick och som håller länge... Y2:an är tänkt att trafikera sträckan Düsseldorf-Karster och åter med cirka 10 dagliga avgångar. Så om nåt bolag har en Y2 till salu så är ETAB intresserad av att köpa den. Ni får gärna skriva i tråden om ni har en Y2 till salu så kan vi ta och diskutera priset via mail eller msn. Deadline för ett bud är måndag v.18.
Mvh Mohammad Mafiha, vd för EuropaTåg AB |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Mera objekt till alla duktiga ruttbyggare !! | avslutat_konto | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 39 | 2002-08-17 16:32 |
Anågenda cab till X2000 | Trigger | Off-topic | 2 | 2002-08-16 10:35 |
Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!!!!!!!! | Bengan | Off-topic | 2 | 2002-05-29 17:12 |
Till alla som planerar att köpa bil! | niofem | Off-topic | 4 | 2002-05-16 20:20 |