![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hej!
Nu har jag uppgraderat min hemsida och bland annat lagt upp en utförlig guide som förhoppningsvis gör att bilköpet inte blir lyckat. Jag har lagt upp en lättbegriplig och utförlig köpguide med steg för steg-instruktioner. Gå in på www.s-klass.cjb.net och klicka på "Köpguide" i menyn, så kommer du rätt. Frågor, funderingar eller synpunkter mottages tacksamt på s-klass@passagen.se. Glad sommar! ![]() ![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson / Webmaster på www.s-klass.cjb.net Edited by - niofem on 15 May 2002 17:24:31 |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
tack till stw och alla ni andra... | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2005-03-02 13:09 |
Från oss alla till er alla | Rc1166 | Off-topic | 0 | 2004-12-23 22:13 |
Downloads till Trs 2004 | snobben | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-06-08 01:13 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 22:18 |
Det är inte roligt att gå till tandläkaren. | Lasse Eldare | Off-topic | 11 | 2002-11-04 19:39 |