Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2002-10-26, 20:13   #1
niofem
Guest

Standard Hjälp! [Hur installera Rc och Pass80?]

Hej allesammans,

jag försökte installera "RC och Pass 80" som finns här på msts.e-buzz.net. Jag följde alla anvisningar och installerade rc-loken dessförinnan (det stog att man skulle göra det i readme:n). När jag kör Train Simulator och väljer de nämnda loken/vagnarna så låser sig Train Simulator vid inladdningen. Varken Rc4, Rc5 eller Rc6 fungerar och jag får inte heller upp någon bild av loken när jag klickar på loknamnet (vilket man får med de flesta andra tåg).

Någon som vet varför de inte fungerar?

Med vänliga hälsningar
Lukas Nilson

www.s-klass.cjb.net

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Behöver hjälp att installera Bve 4 Beta MarcusF Allmänt om tågsimulatorer 14 2004-09-19 16:09
Kan inte installera SP2!!! HJÄLP! Olmen Trainz - Allmänt om Trainz 4 2004-05-11 22:13
vet [Hur installera grafikkort på bärbar dator?] loffe Off-topic 0 2003-03-17 23:12
Hjälp! [Hur bygger jag en rutt] kritse Landskapsdesign - MSTS / Open Rails 30 2003-01-23 21:14
Hjälp! [Hur lägga in medelanderutor i AE? niofem MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 4 2002-10-16 20:59

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:49.