Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > DTG - Train Simulator - Allmänt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-07-01, 15:16   #18
KMW
Medlem

Reg.datum: Feb 2005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svenolov Visa inlägg
Du förstår inte heller vad jag vill säga. Jag är inte negativ till RW! Jag försöker bara tala om att RW inte är guld och gröna skogar.

EDIT: Eftersom du/ni inte behöver mina utvärderingar/kommentarer på detta forum, så återgår jag till det som är....
Förstår nu att du läste mitt inlägg såsom negativt men det var mer menat som en uppmuntran att lägga RW åt sidan och istället göra något roligare.

Nej eftersom du gör väldigt svepande uttalanden och är väldigt vag med vad det är du ogillar för något är det svårt förstå dig.
Som utvärdering säger du att det är inget att ha men du nämner inte vilka kriterier du bedömer utifrån eller på vilka punkter den faller till föga.
Att de som ger ut simulatorn pratar om bästa och mest realistiska får man ta, hör liksom till att man lyfter sin egen produkt till skyarna.
Saker som behöver förbättras? Absolut, men vi har bara skrapat lite på ytan ännu och jag gillar upplägget man har gjort och ser stor potential i RailWorks.
Att man inte kan skripta signaler kan jag i alla fall dementera, sedan kanske det inte går till på samma sätt som du förväntar dig men det är en annan sak.

Och till Visent; bli inte rädd för att några som varit på forumet en tid för en lite högljuddare diskussion. Det hör också till om man har högt i tak att man kan få mothugg och bli ifrågasatt.

/Anders

Senast redigerad av KMW den 2009-07-01 klockan 15:22.
KMW besöker inte forumet just nu   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:23.