|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2011-11-18, 18:56 | #16 | |
Medlem
|
Citat:
Kan bli spännande - men fortfarande återstår vissa frågetecken, bl.a. verkar den inte innehålla s.k. "Super elevated tracks", dvs doserat spår. Jag hoppas verkligen att jag blir motbevisad, men på bilderna de har släppt på Facebook ser det inte ut som att spåret är doserat i kurvorna, såsom det är på Horseshoe Curve. Men bortsett från det och några smådetaljer som spårtexturer verkar rutten kanon! Edit: Och efter information jag fått via deras kommentarsfält, har jag också lärt mig att kurvorna inte var/är doserade på Donner Pass IRL heller, så då var ju också det problemet ur världen
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2011-11-19 klockan 00:05. |
|