![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
mm som om man har tåg bromsarna ligganda ann för länge borde dom me tiden brinna up mer eller mindre... märkte det på hästsko banan
bara låsa bromsen på 25% så var det lungt..... sen å använda den dynamiska bromsen är dödligt i RW3.. För första gången jag tog mig runt banan i neråt sluttning la jag på 25% dynamsik broms för å spara tåg bromsarna BAM fail tåget påkört bakifrån tänkte vad fasen?.. nästa för sök nu tittar jag från sista vagnen lägger på 25% dynamsk broms allt funkar fint tills 100m senare Bam påkörd bakifrån å urspårad.. å vad jag såg är att dom sista vagnarna börjarde mer mindre studsa fram å tillbaka på ett oralistik sett mot varndra tills dom spårade ur.. Så dynamisk broms ajabaja :-) tåg broms funkis .... har sett mycket sådana här fel sen vi updaterade till RW3.. hoppas dom kan patcha up det fram på... |
![]() |
![]() |