![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hej! Efter att ha läst lan's tråd om Svensk landskapsbygge, så kände jag att jag ville försöka bidra med något. Började då med denna rutt, som jag har tänkt ska bli en bana likt BHJ. Hoppas jag bli klar så småningom! Självklart kommer rutten släppas här på forumet.
Börjar med ett par bilder, utfarten från Salaby, och vi befinner oss i utkanten av nyss nämnda ort. Vi ser "Salaby Gård" uppe på kullen, och det är deras får...hage...(?) vi ser. Y1 motorvagnarna av Lokkalle är riktigt fina, och det är dem som är tänkta att användas här! ![]() Tyvärr kan jag inte fortsätta bygget förrrän efter helgen, då jag ska riva kök i Malmköping i helgen ![]() Förslag? Idéer? Kommentarer? Tycker du ej det? Posta en kommentar! ![]()