|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-01-16, 23:13 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
Behöver någon serverutrymme för sina MSTS alster?
Tjena.
Jag har märkt att många här inte har någon eller väldigt liten tillgång till en egen webserver för att lägga upp bilder eller MSTS grejer som man har gjort själv och vill dela med sig till andra.. Det är lite synd tycker jag, Så jag upplåter ca 10GB hårddiskutrymme på en server åt er helt gratis.. Skicka ett mejl med det ni vill ha upplagt till msts@heidling.com så fixar jag upp grejerna.. på http://msts.heidling.com kommer ni att hitta grejerna om intresset finns.. Obs det är helt gratis.. |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Någon som behöver en webbamster? | Putte | Virtuella Tågbolag | 9 | 2003-08-09 23:53 |
Kan ejspara, i MSTS, kan någon hjälpa mig? | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-04-27 13:52 |
Finns det någon "Tofla" till MSTS?? | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2003-01-11 11:59 |
Någon som vill ha X31 och Regina Till MSTS? | SJAB Förare | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-08-29 14:35 |
Någon som ritar smalspårsmodeller till MSTS? | GT | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 46 | 2002-08-13 11:04 |