Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-04-26, 19:18   #1
Dson
Medlem

Reg.datum: Jul 2002
Skicka ett meddelande via MSN till Dson
Standard Kan ejspara, i MSTS, kan någon hjälpa mig?

Jag är hos min mamma nu igen och vill så gärna köra MSTS.
men jag hr upptäckt att jag inte kan spara!
Jag får upp detta medelande när jag försöker spara: Failed to Save actyvity, eller nåt sådant.
Vad ska jag göra?

MVH Dson i Sandviken.

VD för VBK-Tåg AB
Dson besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-04-26, 20:12   #2
Nicke_123
Senior Member

Reg.datum: Oct 2002
Skicka ett meddelande via ICQ till Nicke_123 Skicka ett meddelande via MSN till Nicke_123
Standard

Hallo Dson!

Får du det där medelandet när du håller på att skapa en aktivitet ??
I så fall kolla satt du inte har glömt att fylla i info rutorna eller vad dom heter eller om det är nått annat strul jag har hafft liknade problem förut.

M.v.h Nicke!
Nicke_123 besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-04-27, 10:31   #3
Dson
Medlem

Reg.datum: Jul 2002
Skicka ett meddelande via MSN till Dson
Standard

Citat:
quote:Originally posted by Nicke_123

Hallo Dson!

Får du det där medelandet när du håller på att skapa en aktivitet ??
I så fall kolla satt du inte har glömt att fylla i info rutorna eller vad dom heter eller om det är nått annat strul jag har hafft liknade problem förut.

M.v.h Nicke!
Nej.
Jag får medelandet när jag kör ett Tåg och sedan ska spara så attman kan fortsätta att köra nån annan gång. Aktiviteter kan jag inte äns göra[xx(][xx(] kan inte TrainSimulator Editors and Tools..[xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(]
Dumma MSTS! Man ska nog tänka på att köpa TRainz UTC!

MVH Dson i Sandviken.

VD för VBK-Tåg AB
Dson besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-04-27, 13:18   #4
Nicke_123
Senior Member

Reg.datum: Oct 2002
Skicka ett meddelande via ICQ till Nicke_123 Skicka ett meddelande via MSN till Nicke_123
Standard

Okey det låter inte bra det där synd att MSTS ofta strular och kraschar gör så Dson jag har sluppit alla dom här problemen me Trainz UTC så sattsa på Trainz istället.

M.V.H Nicke!
Nicke_123 besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-04-27, 13:52   #5
Mazz
Hedersmedlem

Reg.datum: Sep 2001
Standard

Kolla så du har mappen "saves" i "Train Simulator"-mappen. Om den inte finns av någon anledning kan det bli knepigt att spara.

/Mats A

LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14
Mazz besöker inte forumet just nu  
Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Någon som kan hjälpa mig om Content Dispatcher ? LokKalle 3D-design - Trainz 8 2003-05-27 17:27
Behöver någon serverutrymme för sina MSTS alster? JenzA Off-topic 5 2003-01-17 13:44
Finns det någon "Tofla" till MSTS?? prymikom MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 6 2003-01-11 11:59
Någon som vill ha X31 och Regina Till MSTS? SJAB Förare MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 2 2002-08-29 14:35
Någon som ritar smalspårsmodeller till MSTS? GT 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 46 2002-08-13 11:04

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:47.