Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Landskapsdesign - Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-04-14, 15:37   #20
svenolov
Medlem

Reg.datum: Apr 2004
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av norrtåg Visa inlägg
Undertecknad har då, även om den är med åren kommen iaf en laglig version av TRS06, men blev lagom förargad när även jag som köpt spelet lagligt ska behöva betala ännu mer för att kunna använda banor som andra gjort. Det är ju Auran (?) eller vilka ansvariga det nu är som håvar in pengar inte de som gjort tillbehören. Då kunde de ju lika gärna tagit betalt från början, eller har de börjat sälja dåligt? Tycker då bättre om RW som inte tvingar på en massa avgifter.

Det hade funkat bra om det var lika som förr fastän det går segt. Det gjorde det ju förr också när det var gratis men undrar hur fort det verkligen går även om man betalar.
.....
Om du har en laglig version av Trainz, så förstår jag inte vad du menar med att betala mera? Om det är FCT du syftar på, så är det upp till dig om du vill ha en snabbare uppkoppling. Jag har inte haft någon FCT på flera år och har inga problem med att ladda hem det som fattas. Visst kan det ta tid, men det fungerar.

Det jag menade var att man ska inte distribuera objekt vidare till allmänheten eller erbjuda en service, som man normalt behöver betala för.

I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse).
svenolov besöker inte forumet just nu   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:43.