![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 919
|
![]()
Hej!
Tänkte försöka mig på att bygga en rutt igen. Började med att skapa en egen rutt och lägga in följande: Altenburg-Wildau 2.0 for TS2012 http://rail-sim.de/railsimnew/index....012?Itemid=207 KMW SE Track rules http://www.e-buzz.se/forum/showpost....1&postcount=21 StwLeversGeneric http://www.e-buzz.se/forum/showpost....31&postcount=1 swedish platforms by newS v1.1 http://www.e-buzz.se/forum/showpost....63&postcount=1 svenska vagar pack 1 http://www.e-buzz.se/forum/showpost....06&postcount=1 Gravel & grass lofts http://www.e-buzz.se/forum/showpost....29&postcount=1 swedish catenarys by newS v1 http://www.klemund.de/RailSimulator/downloads.html Klickade ur SAD GermanLocal där man väljer vilka objekt som ska visas, för att slippa 3d slipers i 2d spåren. Valde sen SE Wire Track rule och SE WOOD. La ett dubbelspår och gjorde ett par växlar. Då blir texturen knäpp på växlarna (se bild nedan!). Går detta att fixa? Har jag gjort nått fel? Har RW3 TS2012 v11.0b...
__________________
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2012-05-10 klockan 01:07. |
![]() |
![]() |