![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
...som Anders Gernant brukade kommentera hästhoppning.
Detta är ett försök att avbilda litt Q2 Kranvagn som är en handvevad kran med en lyftförmåga på 5-10 ton. Kranen drevs av två man. Den är "lätt" animerad såtillvida att själva kranen är en "panto" som aktiveras resp. deaktiveras med två tryck på End-tangenten. Till den 3-axliga kranvagnen hör två 2-axliga "Följevagnar", med stöd för kranen i viloläge, i vardera änden. Kommer strax på Download. Som ni ser har bygglusten återkommit nu när jag slipper rota i gammalt "mög" och kan bygga från scratch! ![]() Om DONJarna vill kan jag lätt göra detta "ekipaaage" 891-spårigt, som tack för all hjälp som bjornl bistått mig med till ÖSJl, bara att hojta till!