![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Senior Member
|
![]()
Efter att de rutor du vill ha är blå så kickar du på Edit/Generate Flagged Tiles, längst ner i fönstret ser du antal tiles som skapas, "nummer/antal"...
Sen som många sagt tidigare, klicka på select start tile (om du inte redan har det)... Sen är det omstart av MSTS, asså du måste stänga ner HELA MSTS och starta igen, annars kommer inte den nya rutten laddas... Får du mer problem så ta kontakt med mig så kanske jag kan hjälpa dig ut ur situationen. Mail: hp@cybis.se (maila dit så kan du få mitt telefonnummer) ICQ: 122977889 MSN: mr_larsson84@hotmail.com HP Member of Banbyggarna |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hjälp mig! [Hur gör man stigning med räls] | holol | Landskapsdesign - Trainz | 9 | 2004-03-07 11:24 |
Hjälp! [Hur lägga in medelanderutor i AE? | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-10-16 20:59 |
Hjälp [hur bygger man tåg] | greggan44 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2002-09-25 15:04 |
Hjälp [Hur bygga Tåg å banor??] | DJTimboy | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 7 | 2002-08-27 17:10 |
Hjälp mej!!! [hur göra vagnset] | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-08-02 21:22 |