![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har skrivit till Lotharhake och frågat om jag får måla om några utav hans bilar och låtit Google översätta från svenska till engelska.
Har nu fått svar från Lotharhake och låtit Google översätta svaret. Då Google översätter så förbaskat dåligt. Så blir jag lite osäker, men om jag tolkar allt rätt. Så har jag fått ett OK från honom, men vad han menar med sista meningen är ett ? för mig. Hur tolkar ni detta svar? Hallo Bengt you can all my Cars repaint Smiley I will seek you from the cars that are already rendered the PSD Files Lothar Googles översättning. Hallo Bengt du kan alla mina bilar måla Smiley Jag kommer att söka dig från de bilar som redan är utförda PSD filer Lothar Smiley är en instoppad Smiley efter repaint. EDIT: Har lagt till en utklippt bild från mailet. Min tolkning av det hela, är att jag har fått OK för att måla om hans bilar. .
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2014-07-14 klockan 11:54. |
![]() |
![]() |