|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-03-01, 22:12 | #1 |
Junior Member
Reg.datum: Mar 2003
|
Jag behöver Hjälp
Jo det är så att jag har just börjat att spela Train Simulator. Och jag vill göra ett tåg. Det som är problemet är att jag inte vet ett dugg. Darför gör jag det här innlägget. Jag vill ha så Mycket Information som möjligt.
1. Vad är det enklaste pogrammet för Tåg bygge ( Förklara Lite snabbt hur man gör gärna på mail som är patriktokaj@msn.com) 2.Kan man ladda ner det pogrammet. 3.Hur lägger man in tåg i spelet. 4.den här frågan kanske hör till den 1 men hur färgar man sina tåg. 5.Finns det nåt mer jag behöver känna till??? Det går bra att du svarar på min e-mail som är patriktokaj@msn.com Bara så ni vet jag är ny här... Patrik Jag är en Pojke...Vad ska man seja om mig. |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Behöver hjälp med skalan. | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 19 | 2004-10-06 13:58 |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 20:06 |
Jag behöver hjälp med CDP | leoj | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2002-12-19 22:40 |
Jag behöver en gnutta hjälp | Cj | Off-topic | 0 | 2002-10-22 16:13 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 15:14 |