![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag har en lång erfarenhet av racing spel(inte action, utan riktiga saker). Jag var med i en STCC cup här i Sverige, och vann i Västsverige som ledde mig vidare till SM-finalen. Där jag satte det snabbaste varvet, men på grund av en idiotmanöver så vann jag inte. Stcc kanske lämpar sig som Multi player spel, men ska man snacka realism och känsla så kommer det inte i närheten av spel som GPL eller LFS(Live for speed), det vet dom som kört riktig banracing...eller kanske prövat på lite streetracing. Tic |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med sparningar i Driver | MatsH | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-01-31 17:29 |
Race! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-08-16 17:22 |
Gamla hederliga Toca 2 | Pson | Off-topic | 11 | 2002-08-16 12:55 |
Driver klarade inte 135 rutor. | 3L | Landskapsdesign - Trainz | 3 | 2002-05-07 11:44 |