Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-03-06, 13:26   #11
niofem
Guest

Standard

Citat:
quote:
niofem:
Du kan inte jämföra rallyspel med racingspel, det är som att säga att dag och natt är samma sak. Och kalla TOCA för arkadspel????? Är det verkligen TOCA du menar?
Personligen tycker jag att det går bra att jämföra realismen mellan rally- och racingspel; känns det realistiskt så är det realistiskt oavsett om det är ett rally- eller racingspel. TOCA har "kantig" styrkänsla (har dock ej testat Race Driver), och därtill är det något av ett arkadspel.

Citat:
quote:
Och spel kan skilja ruskigt i olika versioner, så döm inte ut 2:an av STCC för att du inte tyckte om 1:an. Och gå inte på vad du hört, utan på vad du testat själv!

http://pirpen.cjb.net/
Jag håller med dig, men jag skrev tydligt och klart vad det var som jag hade läst och vad som var egna åsikter/erfarenheter.

Citat:
quote:
niofem:

Vad har du för ratt? Kanske är den felinställd?????
Jag har en Microsoft SideWinder Force Feedback (senaste versionen) med SideWinder mjukvarukonfigureringsprogram, även det av senaste versionen (4.0 tror jag). Jag har testat ett flertal olika inställningar. Tidigare hade jag en Dexxa Steering Wheel, som jag totalt körde i motsvarande över 10 000 mil innan den tyvärr gav upp.

Så felinställd ratt? Knappast.

Med vänliga hälsningar
Lukas Nilson

www.s-klass.cjb.net

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Problem med sparningar i Driver MatsH Trainz - Allmänt om Trainz 7 2004-01-31 17:29
Race! Pson MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 2 2003-08-16 17:22
Gamla hederliga Toca 2 Pson Off-topic 11 2002-08-16 12:55
Driver klarade inte 135 rutor. 3L Landskapsdesign - Trainz 3 2002-05-07 11:44

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:35.