![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Hjälp mej Jag vill köra en aktivitet på jbj varför står det så här "No extended shape data for {SW}lnpsg2.s" är det någon som kan hjälpa mej ! Det bellönas med en bild från minna routes som jag brukar köra ! hälsningar Stefan Lindmark i Gävle E-POST S.lindmark@euromail.se Junior |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 20:06 |
Hjälp önskas av någon finländsk vän | MatsH | Off-topic | 7 | 2003-01-20 23:52 |
Hjälp! [Behöver instl. hjälp efter formatering] | Yzerman | Off-topic | 16 | 2002-10-09 18:09 |
Shape saknas till JBJ-aktivitet | ConnyE | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2002-08-02 19:06 |
Hjälp mig finna denna rälsbuss. | Trigger | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-07-13 01:38 |