|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-06-18, 11:09 | #1 |
Medlem
|
MSTS, Trainz eller 'glöm mig'?
Hej. jag skulle vilja veta vad det är som gäller just nu. Hur många använder MSTS och hur många använder Trainz. Då menar jag vad ni använder mest av dessa två. Kanske har ni helt gett upp och då är det 'Glöm mig' (tillfälligt hoppas jag) som gäller.
Vi börjar..... /Pursche Vd på VBK-Tåg och Högste ansvarige på Svenska Virtuella Tågledningen |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vilket är bäst, MSTS eller Trainz | balderstorp | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-04-07 16:39 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 23:18 |
Trainz eller MSTS? | cambiata | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-12-29 01:09 |
Hjälp önskas... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-11-13 11:07 |
Fråga angående 3d modeller till msts och trainz | Trigger | Off-topic | 9 | 2002-08-25 19:14 |