|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-11-01, 19:14 | #1 | |
Medlem
|
Konstigt Bedömande
Citat:
Sen att du dessutom la till "Det säger ju en hel del" gör bara allting 1000 gånger värre. DET var omoget skrivet. Vågar du inte möta kritik eller vad är frågan? Det var inget som hellst bråk på slutet och jag skrev klart och tydligt innan jag quotade Emges att jag bara ville disskutera vidare!! Det verkar ju som att du inte vill svara på några frågor och när det gäller detta krävs det faktiskt svar på några frågor! Låser/Tar du bort denna tråd är det bara en fortsättning på ett mkt konstigt beteénde. Detta ska inte heller ses som start av bråk utan jag kräver bara svar på några frågor! Lungt och fint! Sansat och schysst! [8] Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
|
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Virus eller annat hemskt???? (konstigt fel...) | Olaf Lindström | Off-topic | 8 | 2003-12-05 20:24 |
Den nya X2:an uppför sig konstigt som AL-trafik!=( | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-06-27 22:41 |
Konstigt | powerwin87 | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-03-07 23:35 |
Konstigt tågsätt | GT | Off-topic | 12 | 2002-12-24 13:27 |
KONSTIGT:.... | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-12-20 16:19 |