![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Jag skulle starta msts och köra lite men fick fram att 6-7 eng filer saknas. ![]() Kollar i trainset och märker detta i vissa kataloger!!![B)] Vad är det för något? Virus eller något sådant.(har kört Adaware och Spybot, ingen har tyckt till om det!) Det är himla konstigt för msts startade felfritt igårkväll. Endast installerat LKJ vagnar efter men de var inte koruppta på något sätt...[:I][8)] Är det någon som vet så svara snarast möjligt! ![]() Jag tror inte att virus har något med saken att göra då datorn går ut på internet via denna andra dator!(som ger tillstånd till det m.m!)[8] / MVH: En osäker "vr98olli"![V] |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Moderator
|
![]()
Nu när jag startade igen så funkade allt och alla mappar var normala![:0][B)]
Fattar inte vad som gjorde det!?[:I] Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Vill bara tillägga en sak:
Man kör inte Windows 98! ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Junior Member
|
![]() Citat:
--- Borttagen på Rekommendation av Administratör - Cj |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Skojar ni!? Jag kör Win98 och det funkar klockrent ju! Om det är nånting som verkligen krånglar så är det WinXP.
/Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Är D:enheten en separat hårddisk! Om det är så... eller ändå, var beredd på en hårddiskkrash!
/Mats Tinnerholm Borlänge ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Olli: Det ser onekligen skumt ut och kan ju komma tillbaka igen.
Du skriver "Vad är det för något? Virus eller något sådant.(har kört Adaware och Spybot, ingen har tyckt till om det!)" Man skall nog ha klart för sig, [u]att Adaware och Spybot inte är några antivirusprogram</u> utan mer popup-spärrar. Ett utmärkt antivirusprogram är AVG som man hämtar gratis från www.grisoft.com/ . Jag tycker att du skall hämta hem det eller något motsvarande program och låta det scanna igenom hela systemet. Finns det virus, bör det programmet upptäcka och förinta det. //wilburt [8D] |
![]() |
#8 | |
Moderator
|
![]() Citat:
Närmare bestämt: C, D, E! ![]() Olaf Lindström, Olis |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
![]() /Viktor ![]() http://w1.500.telia.com/~u50025335/ |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Brainstorming.... | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 69 | 2005-01-05 21:10 |
Vad är *.bmp.pif för någon sorts fil? Virus eller? | Olaf Lindström | Off-topic | 3 | 2003-06-26 22:05 |