![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#28 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Nu har jag följt erat tips, och det funkade! ![]() 1. Hur ställer man in antalet passagerare på stationer? 2. Hur öppnar man dörrarna på tågen, kan man öppna på alla passagerartåg? 3. Vart ställer man in hur AI-tågen ska gå efter tidtabell? 4. Jag tycker inte att det ser ut som om man kan öppna dörrarna på alla vagnar och så. Är det bara vissa vagnar som man kan öppna dörrarna på? Om man ska kunna det på alla vagnar, så är det nåt som inte stämmer med mitt SP2... / Joel |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Auran presenterar glada nyheter! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-01-16 15:28 |
Lite kortfattad info om vad Henk från Auran sa | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-08-13 11:29 |
Vilka saker finns i Trainz men inte i MSTS? | Olaf Lindström | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2003-02-09 17:22 |
Krokodoilen finns nu att ladda från Auran. | By Pell | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-01-11 22:18 |
UTC Patch släppt + Bonus [krokodil] | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 10 | 2002-12-21 12:06 |