![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
HEJ!
Jag undrar om det finns människor på stationer, i tågen etc i trainz? Hur många lok finns från början i Trainz(skriv gärna vilka och posta en bild)? Några svenska lok,vagnar och banor kanske finns från början? Vad går det ut på? Ska man driva ett bolag eller har jag uppfattat det fel? Hur många saker finns i "Banbyggardelen" från början? Glad för svar och tack på förhand! MVH:Olaf (olis) Lindström ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
I lok och vagn väg är de bra mycket mer än i MSTS de finns bara ett svenskt lok me Rc4 blå och i rutt väg så är de lite blandat fårn usa till england inga svenska banor till bygg delen är väll objekten okey men de bästa får man ladda hem som vanligt men man kommer långt bara me orginal objekten också (tycker jag iallafall) de går ut på att man bygger en modeljärnväg mer i Trainz. Fast de är bra mycke enklare att bygga en bana i Trainz än i MSTS och sen så har du inte kontroll på ett tåg utan på alla låter kanske lite rörit men man kan ju låta datorn köra tågen också sen har du bara kontroll över ditt eget tåg. Hoppas att du fick svar på nån ting vr98olli!! ![]() M.V.H Nicke! |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
|
![]()
OK! då vet jag.
Är grafiken bra, kan någon posta några snygga screenshots kanske? Köper man sina tåg eller hur går det till? MVH:Olaf (olis) Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
|
![]()
ska göra det nu!
![]() MVH:Olaf (olis) Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vad är sämst med Trainz? | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 28 | 2002-10-01 07:52 |
Vilken är bäst av Trainz och MSTS? | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-03-10 15:10 |
Finns det aktiviteter i Trainz? | Daniel R | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-02-06 12:17 |
Vem sa att ånglok inte finns i Trainz... | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 21 | 2001-12-30 22:56 |
Trainz finns att köpa...NUUUUUU!!!!!!!!! | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2001-11-19 22:14 |