|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-12-03, 22:16 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Varför går det inte och spara .ace filer på Pass80
Jag satt och målade med Micke, ni får se sen och vi kommer inte att avslöja. Men allafall så när man har målat i Paint så sparar man där och när man går in i Tga Tool 2 och trycker på Export Ace Alpha så laddar den till höger och dosfönstret kommer upp en halv sekund och då tror man att den är sparats. Men laddar man filen igen så är det man målade borta och det blir orginal.
Är det någon som kan hjälpa mig med detta? Med vänliga hälsnignar DJTimboy |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Det går inte att göra con filer. | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 14 | 2002-11-04 15:49 |
Varför går inte min rutt att öppna? | bobjörk | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 2 | 2002-10-16 02:49 |
Varför funkar inte länkarna??? | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-09-16 21:42 |
Varför kan man inte maila sörre filer ppå hotmail. | prymikom | Off-topic | 1 | 2002-09-08 02:28 |
Varför byter ni inte tillbaka till dom fina färger | Hawk | Off-topic | 2 | 2002-08-23 01:27 |