Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > Landskapsdesign - MSTS / Open Rails

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2002-10-15, 23:22   #1
bobjörk
Medlem

Reg.datum: Dec 2001
Skicka ett meddelande via ICQ till bobjörk Skicka ett meddelande via MSN till bobjörk Skicka ett meddelande via Yahoo till bobjörk
Standard Varför går inte min rutt att öppna?

Hej!
Håller på med en rutt kallad "Lillby-Åskog Järnväg" och jag har inte kommit så långt... lyckades i alla fall provköra lite... men nu, efter att ha lagt till lite kan jag inte öppna rutten... inte i activity-editorn och inte i själva spelet... det bara hänger sig! Vad gör man, och hur undviker man detta?

Jonas M. Bobjörk

"You´re old enough to kill, but not for voting"
http://www.bobjork.nu/download/msts/

Edited by - bobjörk on 15 October 2002 22:23:00
bobjörk besöker inte forumet just nu  
Gammal 2002-10-16, 01:39   #2
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Hej Bobjörk!

Kul att höra att du också gett dig på ruttbyggandet. Lite frågor: Får du nått felmedelande? Är det bara din rutt som krånglar? Har RE kraschat medans du byggt?

Bygg i korta intervaller, spara ofta och gör kopior regelbundet. Det och mycket minne i datorn är dom bästa tipsen för RE (vad jag vet?)!

Pierre besöker inte forumet just nu  
Gammal 2002-10-16, 02:49   #3
bobjörk
Medlem

Reg.datum: Dec 2001
Skicka ett meddelande via ICQ till bobjörk Skicka ett meddelande via MSN till bobjörk Skicka ett meddelande via Yahoo till bobjörk
Standard

Nej... inga felmeddelanden... bara "Svarar inte"
Routeeditprn har inte kraschat heller...

Ja, jag ville ha en rutt med kombinerad spårväg, järnväg och gammal bana med låg sth... då ingen sådan fanns (svensk) så tänkte jag göra en själv... har hunnit göra Åskogs spårupplägg (ingen plattform dock, hittar ingen som passar 2 Y1/en spårvagn)

Jaja... får väl hitta på nåt... kan ju inte vara så allvarligt fel tycker jag...

Jonas M. Bobjörk

"You´re old enough to kill, but not for voting"
http://www.bobjork.nu/download/msts/
bobjörk besöker inte forumet just nu  
Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Fix till Regina för att slippa öppna dörrar Fredrik Trainz - Allmänt om Trainz 3 2004-12-12 16:33
Varför finns inte dessa spel? Pierre Off-topic 18 2004-08-15 15:40
NTB.....kommer INTE att öppna DANMARK alaska Virtuella Tågbolag 28 2004-05-01 13:13
varför går inte BJ C3 Loket att få in bjrn Trainz - Allmänt om Trainz 3 2004-04-12 14:09
Euro Tunnel Rutt ghostwalker Landskapsdesign - Trainz 7 2002-05-07 11:53

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:05.