![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Håller på med en rutt kallad "Lillby-Åskog Järnväg" och jag har inte kommit så långt... lyckades i alla fall provköra lite... men nu, efter att ha lagt till lite kan jag inte öppna rutten... inte i activity-editorn och inte i själva spelet... det bara hänger sig! Vad gör man, och hur undviker man detta? Jonas M. Bobjörk ![]() "You´re old enough to kill, but not for voting" http://www.bobjork.nu/download/msts/ Edited by - bobjörk on 15 October 2002 22:23:00 |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Bobjörk!
Kul att höra att du också gett dig på ruttbyggandet. Lite frågor: Får du nått felmedelande? Är det bara din rutt som krånglar? Har RE kraschat medans du byggt? Bygg i korta intervaller, spara ofta och gör kopior regelbundet. Det och mycket minne i datorn är dom bästa tipsen för RE (vad jag vet?)! ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Nej... inga felmeddelanden... bara "Svarar inte"
Routeeditprn har inte kraschat heller... Ja, jag ville ha en rutt med kombinerad spårväg, järnväg och gammal bana med låg sth... då ingen sådan fanns (svensk) så tänkte jag göra en själv... har hunnit göra Åskogs spårupplägg (ingen plattform dock, hittar ingen som passar 2 Y1/en spårvagn) Jaja... får väl hitta på nåt... kan ju inte vara så allvarligt fel tycker jag... Jonas M. Bobjörk ![]() "You´re old enough to kill, but not for voting" http://www.bobjork.nu/download/msts/ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fix till Regina för att slippa öppna dörrar | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-12-12 16:33 |
Varför finns inte dessa spel? | Pierre | Off-topic | 18 | 2004-08-15 15:40 |
NTB.....kommer INTE att öppna DANMARK | alaska | Virtuella Tågbolag | 28 | 2004-05-01 13:13 |
varför går inte BJ C3 Loket att få in | bjrn | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-04-12 14:09 |
Euro Tunnel Rutt | ghostwalker | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2002-05-07 11:53 |