|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-01-05, 15:41 | #1 |
Junior Member
Reg.datum: Nov 2002
|
Varför hackar det?!
Hej
Jag har ett stort problem med MSTS. Nämligen att det hackar så förbannat och att jag inte har lyckats ställa in grafiken. Men det kanske är förhållandevis dålig grafik alltid? Nåväl, jag köpte vad jag trodde var en dator kraftfull nog att köra spel typ MSTS på. Men tydligen är den inte tillräcklig. Jag har en AMD Athlon 2600+ 512 MB RAM Geforce 4 MX Borde inte detta räcka för att slippa hackandet i MSTS?? En annan konstig grej är att när jag kör launcher.exe och väljer att ändra grafikkort så får jag inte upp mitt kort i listan utan bara direct 3d driver. ÄR det någon som kan tipsa mig hur jag optimerar MSTS för min dator?? mvh Stefan |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Å, Ä & Ö. Konstiga tecken ibland. Varför? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-12-18 12:06 |
Varför kommer detta felmeddelande upp?? | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-03-17 12:25 |
Varför funkar den inte | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-02-29 22:26 |
Varför hackar det i MSTS!?(har en raildriver nu!) | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-12-12 21:36 |
Varför hackar det fast jag har köpt värstingdator? | pgn808 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 15 | 2002-12-25 14:25 |