![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej på er alla i sommarvärmen!
Som ni kanske känner till har vi problem med vår databas som gör att ingen kan längre registrera sig på forumet. Detta problem har vi haft i stort sett sedan vi blev hackade och det är illa att vi inte kan bli fler... Vi har därför några förslag som vi vill lufta för att se vad Ni tycker. Förslag 1 Att när ni kommer in på den här forumadressen (http://msts.e-buzz.net/forum2) om ett par dagar så är det nytt utseende på forumet och med en del nya funktioner som t.ex omröstningar, bilduppladdning i inlägget m.m Ja, vi hade tänkt ta Er till hjälp för att få intressanta omröstningar om lite av möjligt. Jag vet t.ex att Banbyggarna har ett par frågor de gärna skulle vilja ha som en omröstning. Vidare innebär det att man åter kan registrera sig på forumet (just nu vet jag att det är ca 17 personer som väntar på att bli medlem) Nackdelen är att vi kommer börja på en tom databas (nästan). Ingen behöver registrera sig på nytt men alla gamla inlägg som finns i detta forum kommer man att då hitta under http://msts.e-buzz.net/OLD-FORUM. Det forumet kommer låsas så inga nya inlägg kan göras utan all nya inlägg görs i det nya. Alla äldre inlägg finns dock kvar, fast på en annan adress då Förslag 2 Som är lite luddigt är att vi försöker lösa problemet med vår databas och att forumet rullar på som vanligt. Problemet är att det kan ta lång tid och vi vet inte om det kan komma påverka forumet mer än det gör idag (att ingen kan registrera sig) Alla de som väntar på att få besked när man åter kan registrera sig skulle ju med glädje välja förslag 1, vilket man kan förstå dock är det alltid jobbigt att tvingas börja om med en tom databas, men ha i åtanke att inga inlägg kommer försvinna. Det är bara att de kommer på finnas på en annan plats. Nu går frågan till Er forummedlemmar... Vad anser Ni? Tack på förhand Admins |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 19:06 |
Får ja ingen hjälp får det bli så här...[Och nu bl | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 24 | 2003-01-03 18:18 |
Vi ber Er om hjälp - Foruminformation | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-07-09 14:22 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 14:14 |