|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-04-18, 00:23 | #1 |
Medlem
|
Spår och växelfråga - Hittat felet
Hej!
Har ett litet problem som har uppkommit på min rutt. Undrar om det finns någon som kan förklara detta. Som ni kan se av denna bild så är det ett rött streck. Jag har lagt 2 växlar mot varandra för att få både norr- och södergående tåg att komma in på samma spår. Skall komma ett stickspår senare. Vad kan detta bero på? Får upp denna ruta när jag högerklickar på växeln. Finns det någon förklaring? Dessutom när jag sparat och går in i MSTS och skall testköra rutten så är den BORTA!!!! Har ej använt dynamic track eller X-Tracks. Hoppas det finns någon som har en förklaring till detta. MVH Kenneth PS Rutten är NDK 3.0 och skall bli en skånsk fiktiv rutt. Bilder kommer senare. DS |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur används dynamiska spår? | Perre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 1 | 2005-02-05 12:26 |
Stockholm C. Spår 2. | Bengan | Off-topic | 2 | 2003-02-12 17:40 |
Stockholm C. Spår 6. | Bengan | Off-topic | 0 | 2003-02-10 23:55 |
Stockholm C. Spår 3. | Bengan | Off-topic | 0 | 2003-02-10 22:46 |
Stockholm C. Spår 1. | Bengan | Off-topic | 2 | 2003-02-10 22:33 |