![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Allt eftersom tiden har gått så har det kommit fler och fler krångliga kontrakt med 100 tåg som skall rulla åt 100 olika håll och 100 olika tidpunkter på veckan ( lite överdrivet ). När jag väl har lagt ned ett par timmar på kontrakten så visar det sig att vi inte alls har tänkt likadant utan att det måste justeras och ytterligare tid går åt.
Vad kan vi göra för att undvika detta? Ett förslag är att jag gör en mall som ni skriver i och skickar till mig. Den skulle kunna göras i Word eller excel t ex. nackdelen är att alla inte har word eller excel. Jag skulle också kunna göra det som pdf-fil men då kan ni inte redigera den utan jag får skriva nummer på de olika saker som jag vill veta och ni svarar i ett enkelt mail med: 1. Från station A till station B 2. 1 Rc6 lånköpes 3. Måndag - Fredag osv osv osv. Ett tredje alternativ är att den som gjort virtuella tågplus också kan göra en sida där man matar in det som jag vill veta (alltså med php) och det skickas till mig som ett mail. Har ni några ytterligare alternativ? Vi måste ordna detta.... M v h /Pursche www.svttl.se ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Förlägning av kontrakt. | Pursche | Virtuella Tågbolag | 2 | 2004-09-15 09:50 |
Remiss 4. Taket! | Pursche | Virtuella Tågbolag | 7 | 2004-07-24 19:47 |
Remiss 1. Försäljning av bolaget? | Pursche | Virtuella Tågbolag | 2 | 2004-06-20 01:50 |
Remiss 5 Ändringar i kontrakten? | Pursche | Virtuella Tågbolag | 6 | 2004-06-14 06:23 |
Remiss 2. Hur veta vad som kör var? | Pursche | Virtuella Tågbolag | 13 | 2004-06-09 09:09 |