![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hallo!
Har tankat hem o testat Robbans nya Rc-lok. Grymt bra gjorda, mycket kul att kunna köra de grymt bra loken. Dock har jag en fråga. Har ett lok med ett grymt ljud somm jag också vill ha till Robbans nya Rc lok. Detta kanske är en dum fråga med tanke på hur länge jag har hållit på med MSTS o så. Men nåja, hur ska jag göra om jag vill anväda ett annats loks ljud till t.ex Robbans Rc3? Jag har för mig att man måste sitta o greka i .sms filerna för loket, men vad ska jag ändra o så? Tack på förhand! MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
byta cab | gec44-9w | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-09-15 08:04 |
Ändra ljud på tågen?? | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2004-04-25 16:16 |
Spela upp flera ljud i Windows 98? | Trigger | Off-topic | 2 | 2004-01-10 21:46 |
Ljud till tågen | avgd | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-08-28 23:45 |