|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-09-20, 22:56 | #1 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
Hjälp med att hitta en DOS ställnerkssimulator.
Nån gång runt 1990 fanns det en englsk tillverkare av ställverkssimulatorer. Om jag minns rätt så köpte man ett grundprogram som innehöll några intressanta stationer och sen kunde man köpa till banor (tror att dom även hade en bit av malmbanan/ofotenbanan i programmet) Har ett svagt minne att företagets namn började på "S". Nån som minns detta program?? Kenny |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Tåg till aktivitet KMJ 3.vart hitta? | Hawk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2004-06-15 21:24 |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 20:06 |
Hjälp önskas av någon finländsk vän | MatsH | Off-topic | 7 | 2003-01-20 23:52 |
Vi ber om Er hjälp - Foruminformation | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 24 | 2002-07-11 14:23 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 15:14 |