![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: May 2006
|
![]() Citat:
Mathias |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]() Citat:
Testa att läsa den ![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: May 2006
|
![]() Citat:
Men som jag har fattat de så måste de va typ av ett privat program eller |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Jag tror jag vet felet är.
Jag kan inte heller ladda ner något. Testa att istället ta download page och download ftp link så kommer det gå Edit: det gock inte heller! Jag vet inte vad det kan vara för fel
Arvid Nilsson Senast redigerad av Arre den 2007-01-31 klockan 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tack Arvid, du är en klippa, hela min uppväxt har jagh drömt om att en verklighetstrogen modell av Stockholms tunnelbana skulle komma som en skänk från himlen och igår kom den WOWOOOEEEE!!! Dessa gossar som byggt denna fantastiska bana vill jag rikta ett superstort tack till, denna bana är säkert 100 miljoner gånger bättre än den jag gjorde, bara huvudbilden säger det, så sent som igår drömde jag om en verklighetstrogen stockholms tunnelbana och äntligen har jag blivit bönhörd, jag tackar både gud och dessa otroliga skapare, tack å tack.
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|