Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-09-23, 13:59   #14
knebert
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2003
Ort: Nol
Inlägg: 1 151
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Smile

Hej

Ja då kan jag berätta om motsatsen, nämligen snabb och enkel service utan en massa frågor!!!

Min DVD-brännare pajade, den läste inte skivorna, testade en massa olika skivor men det funkade inte.
Plockade ur DVD:n och åkte in till Siba med den och berättade för dom vad felet var. När jag gjort det så sa killen att det finns utbytesgaranti på den och därför skulle jag få pengarna tillbaka.
Fick pengarna och gick bort till hyllorna och hittade en annan modell som jag ville ha, tog den, gick till kassan och betalade utan några frågor och strul. När företaget beter sej på detta vis så återkommer man gärna och handlar igen. Det gör jag i varje fall.

Om jag får strul någonstans så brukar jag bara säga det att jag tar kontakt med Konsumentvägledaren i kommunen. Då brukar det inte ta många sekunder tills dom ger med sej. Det brukar hjälpa i de flesta fall.

MVH Kenneth
__________________
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så!
knebert besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:14.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009