Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > Landskapsdesign - MSTS / Open Rails

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-10-22, 20:47   #28
Mazz
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 502
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hawk
Hej
Enligt Hack (Marc - 3DTrains), så fixar han dom dynamiska spåren på en hel rutt på mindre än en halvtimme.....
När han fixade SR på WF4, så tog de "bara en knapp halvtimme och där va massor av dynamiska spår, fråga mej bara inte hur han gjorde..
Javisst, om man använder den rutin som sätter dit dummy-spårdelarna istället för DT, så går ju det momentet fort också. Men finns det utrymme i tilsen för den mängd av adderade objekt det innebär? Om svaret på den frågan är ja, så är det ju bara o tuta o köra. Testa kan man ju göra hursomhelst, men det har jag utgått ifrån att Kenneth har tänkt sig.

Tänk bara på att man behöver lösa stoppbocken oxå.
__________________
/Mazz

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:36.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009