![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag tjatar vidare med tunnelbana. Jag har kommit fram till att det finns ett flertal versioner av Stockholms Tunnelbana för Trainz, men jag skulle vilja veta vilken som ni tycker är best. Skriv också gärna om det behövs något content som inte finns på download station och var det i sådana fall finns.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Det låter ju vettigt, men var får man tag på rutten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
STW-member
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Jaha, men vad ska man söka på? Jag har testat följande: Stockholms Tunnelbana, Stockholms T-bana, Stockholm Underground, Stockholm Subway och i ett sista desperat försök C20. Mitt enda resultat var en rutt som hette Stockholm Subway System V1 och den var då inte mycket att ha, allt var tunnlar och inget var över jord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
http://www.svoyager.com/downloads/downloads_sv.htm
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Den känner jag till och kör på, men finns det någon version som inehåller mer än bara Fruängen-Ropsten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
|
![]()
Inte så detaljerade, va? Det finns ju inte ett enda objekt vad jag vet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Spår och perronger finns med
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Veteran
|
![]()
Nej, det är inte kul att göra. De delar som går att köra på är bara, enligt mig alltså, är Fruängen-Ropsten som är färdigbyggt, och Kungsträdgården-Akalla som bara är under jord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Att det saknas objekt är inte så konstigt, då han inte är klar med rutten. Senaste versionen heter ju: Tunnelbana v2 preview .9. Sen om man vill köra det som är, är upp till var och en!?
Jag har försökt att installera denna rutt, men gav upp. Allt som ska ner från DLS fick mig nästan att bli knäpp (läs: knäppare). Synd då jag verkligen ville testa den... Bönan: Kungsträdgården-Akalla ska inte bara vara under jord! Kista är ovan och Kymlinge (ej färdigbyggd) också.
![]() |
#15 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Krav, krav och krav.
Borde vi inte vara tacksamma, för det han har gjort hittills. C20 uppdaterad flertal gånger efter önskemål och sen börjar vi gnälla att inte hela Stockholms tunnelbana är färdigbyggd. Hur i helskotta ska han hinna med och även ha lust, när ingenting duger. Spår och perronger är utlagda och har ni inte lust att vänta på en uppdatering. Ta då och använd er egen fantasi och bygg själva där han har slutat. Så förbannat svårt, kan det väl inte vara att placera ut lite olika objekt. Bara krav, krav och åter krav. Jag blir så trött.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|