![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Jag tänkte på M31an...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Good =) lycka till! ^^
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
jätte snällt vi alla längtar efter den nu sök på:
BN UD renov (renov; är alltså de gråa 3-delars settet, men lycka till och försök inte att ge upp, den har ju bara 3 olika färger:blå, vit och gul( GBGs Stad logga)! Lycka till nu alltså! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Nu e hoppet i dina händer stora vågen med medans han fixar de undra vi om nåron frivillig vill göra om de här vagnen som vi kallar för Ringlinjens :M4 ( har rullat i GBG i trafik i början av 1900-talet(30talet)..
Länken ser du på bilden och även vad den heter, TACK! ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2009-10-11 klockan 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Den långfotade färgskvättan har trampat runt i texturerna. Bifogar bild och en zip-fil.
1. Installera vagarna (Tramwaj Linke&Hofmann + P1D) från PTram. 2. Open for edit i CM2 (Shift-Ctrl-E) 3. kopiera ner mappen l_body till första vagnen. 4. kopiera ner mappen p1d_body till andra vagnen. 5 committa. (Tyvärr blir texten baktill på första vagnen spegelvänd, ej åtgärdbart)
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Tack så mycket för lisebergsvagnen och släpet! ska snart se om det fungerar
![]() Skulle du också kunna måla om m31an (finns på sida 1)? Det vore snällt ^^ men tack för lise ![]()
![]() |
#7 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
När jag laddade ner den kom den till Winrar iallafall...???? GLÖM ALLT Train2007 ellervi kan säga GAMPA löste DET felt åt mig! =)
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2009-10-12 klockan 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Hej, gällande M31:an som du kan måla om så ska jag ta reda på Kuilden eller så skickar jag hela vagn settet som CDP-fil till dig!
Men bilder kan jag och/eller Gampa ordna! de inom ngn dag då..
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2009-10-12 klockan 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]() Citat:
.........Va?? |
|
![]() |
![]() |